יום שני, 29 בינואר 2018

דשא סינטטי דק

דשא סינטטי דק ישדרג כל חצר ומרפסת

לא צריך להתאמץ הרבה כיום כדי לשוות לחצר ולמרפסת שלכם מראה ירוק, פורח וקיצי. בעזרת דשא סינטטי דק ואיכותי תוכלו להפוך בקלות כל מרחב שברשותכם לאזור בילוי נעים לאירוח מכרים או למשחק של ילדים ובעלי חיים. הודות לטכנולוגיות החדשניות הקיימות בשוק, מרבדי דשא סינטטי יכולים כיום לייצר חיקוי קרוב וממשי ל"דבר האמיתי" – ומבחינות רבות אפילו להתעלות עליו. עובי המרבד וצפיפות הסיבים משפיעים על המראה המוגמר שמקבלת המדשאה כולה, כך שמומלץ לשקול מראש האם אתם מעדיפים דשא במראה עבה או במראה דק.

כל היתרונות הגלומים בהתקנת דשא סינטטי דק


·         נעים למגע, הליכה ומשחקדשא סינטטי דק הנו נעים במיוחד למגע, הליכה ומשחק של ילדים. מגע הגוף בדשא איננו יוצר תגובה של גירוי או אדמומיות בעור, מה שהופך אותו מזמין יותר אפילו מדשא צומח.
·         נשמר בגובה קבוע למשך זמן - מרבדי דשא סינטטי דקים מאפשרים לכם לקבוע את גובה הדשא המועדף עליכם - מבלי שתצטרכו לטרוח לכסח אותו כדי שיגיע בכל פעם מחדש אל הגובה הרצוי.
·         קל לניקוי ולטיפוח – דשא סינטטי דק הנו קל יותר לניקוי ולטיפוח בהשוואה לדשא סינטטי עבה. כך פשוט יותר להגיע אל הלכלוך שמצטבר בין הסיבים ולדאוג שייראו מוריקים ומבריקים בכל רגע ורגע.

למה מומלץ לשים לב לפני שרוכשים דשא סינטטי?


בדומה לכל מוצר אחר לבית ולגינה, גם בעת רכישה של דשא סינטטי מומלץ לשים לב לשני פרמטרים מרכזיים – איכות הדגם ומחירו. בתור התחלה כדאי להגדיר מהו התקציב שאתם יכולים לייעד לצורך רכישת מרבדי הדשא. תקרת התקציב תכתיב הן את סוג הדגם המוביל שיהיה באפשרותכם לרכוש והן את גודל השטח שתוכלו למלא בעזרתו. ההוצאה על רכישת דשא סינטטי בימנו הנה הוצאה כספית סבירה ושפויה לחלוטין, כזו שלא מחייבת אתכם לרוקן את הכיסים ולמלא את הלב בייסורי מצפון.

לאחר הגדרת התקציב תוכלו לבחור את הדגם המועדף תוך התייחסות לפרמטרים דוגמת צפיפות הסיבים, גובה הדשא, גוון הירוק, חומר הסיבים וכו'.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה